Ansatte i Procano
Ansatte i Procano
Ansatte i Procano

Oslo

Oslo

Teknisk kunderådgiver

Er du god med mennesker og teknologi? Procano søker teknisk kunderådgiver!

Procano leverer IT-tjenester og -support til hundrevis av små og mellomstore bedrifter over hele Norden. Filosofien vår er like enkel som den er klar: Vi skal gjøre kundenes forhold til IT så smidig og trygt som mulig – på en sikker og kostnadseffektiv måte. Vi mener nemlig at IT bør optimalisere bedriftens tid, penger og energi. Det skal ganske enkelt bare fungere – hver eneste dag. 


Vi er stolte over å være en prisvinnende leverandør med utmerkelser fra anerkjente uavhengige aktører innen felt som totalsikkerhet og infrastruktur i Europa. Vår dype kompetanse og nære samarbeid med Microsoft legger grunnlaget for vår evne til å levere tjenester av høy kvalitet til våre kunder. For deg betyr dette at du får muligheten til å arbeide med den nyeste teknologien og de fremste ekspertene i bransjen. 


Hvem er Procano-gjengen? 

For å skape den beste kundeopplevelsen har vi samlet noen av landets skarpeste IT-hoder. Til sammen er vi 35 ansatte, fordelt på våre kontorer i Oslo og Porsgrunn. Vi er en god blanding av folk, med alt fra erfarne hoder til unge lovende, alle med sine unike perspektiver og idéer.  

Oslo-kontoret vårt er lokalisert på Skøyen, hvor vi har freshe og nyoppussede lokaler. Her fyrer vi opp Mario Kart på storskjerm, arrangerer afterworks og nyter digge måltider.  

I tillegg til at vi er en gjeng som liker å ha det gøy sammen, er vi også veldig opptatt av å lære og utvikle oss. Hos oss er det alltid åpent for spørsmål eller forslag til forbedringer, og vi er raske til å snu oss og gjøre ting på en annen måte når noen kommer opp med en god idé.  


Hva vil du jobbe med? 

Nå er vi på jakt etter en teknisk kunderådgiver til vårt Oslo-kontor. I denne rollen vil du jobbe rådgivende og kunderettet i skjæringspunktet mellom IT og forretning. Du vil spille en viktig rolle i å omsette kundens behov til IT-løsninger, i tett samarbeid med teknologer og kundens ledelse. Noen av dine arbeidsoppgaver vil inkludere: 

  • Fungere som bindeledd mellom IT og forretning ved å oversette kundebehov til tekniske spesifikasjoner 

  • Følge opp både nye og eksisterende kunder for å sikre at deres behov blir ivaretatt 

  • Kommunisere tekniske konsepter på en forståelig måte til kunder med varierende teknisk kunnskap 

  • Proaktiv oppfølging av kunder for kontinuerlig utvikling og sikring av kundens IT-plattform 

  • Evaluere og forbedre eksisterende prosesser og verktøy for å optimalisere kundeopplevelsen 

  • Mulighet for teknisk deltakelse i ulike aktiviteter som prosjekter, forvaltnings- og utviklingsaktiviteter 


Hvem ser vi etter? 

  • Vi ser for oss at du har: 

  • Erfaring fra IT, for eksempel som rådgiver, konsulent, løsningsselger, bid manager, prosjektleder eller lignende kunderettede roller 

  • God overordnet teknisk forståelse innenfor Azure og Microsoft 365-porteføljen (du trenger ikke selv være operativ, men må ha god nok forståelse til å delta i relativt detaljerte samtaler med våre kunder) 

  • Gode norsk- og engelskkunnskaper, både muntlig og skriftlig 

Vi ser for oss at du er en sterk kommunikator og relasjonsbygger, som trives med kunderettet arbeid. Du setter deg raskt inn i kundens behov, og arbeider proaktivt for å finne de beste løsningene. Vi tror også at du er strukturert og systematisk i din tilnærming, og at du har en god evne til å sjonglere flere prosjekter samtidig. 


Hva får du hos oss? 

  • Muligheten til å arbeide med spennende kunder og en bred teknologiportefølje 

  • Et hyggelig arbeidsmiljø som setter det sosiale høyt 

  • Konkurransedyktig pakke med lønn og goder 

  • Nyoppussede lokaler på Skøyen med parkeringsmuligheter og god kantineordning  

  • Personalgoder som blant annet inkluderer gode forsikrings- og pensjonsordninger, og medlemskap i SATS.